Hibaelhárítás
1. Nem találom a "Nyomtatok rendelése az Interneten" funkciót
Javasoljuk, hogy képeit a Dokumentumok mappa Képek almappájában tárolja.
Ha mégis máshova mentette a fájlokat, előfordulhat, hogy nem jelenik meg a varázslót elindító hivatkozás az Intézőben a bal oldali menüpontok között.
Ebben az esetben klikkeljen a jobb egérgombbal a mappa egy szabad területére és válassza a Mappa testreszabása (Customize This Folder) menüpontot:
A megjelenő ablak felső részében mappa sablonok közül választhat, melyek befolyásolják az Intézőből elérhető műveleteket.
Itt válassza vagy a Képek (Pictures) vagy a Fotóalbum (Photo album) lehetőséget. Zárja be az ablakot az OK gombra klikkelve. Most már meg fog jelenni a Nyomatok rendelése az Interneten funkció, el tudja indítani a képrendelő varázslót.
2. Nem sikerült elindítani a varázslót, hibaüzenetet kapok a szolgáltatók listájának megjelenése előtt!
A varázsló megfelelő működéséhez az iexplore.exe és az explorer.exe folyamatoknak Internet hozzáférést kell biztosítani a 80-as TCP portra. Amennyiben számítógépén tűzfal program fut, kérjük, engedélyezze ezeket.
3. A varázslót el tudtam indítani, de egyetlen kép se jelenik meg benne
Egyes képnézegető programok törléskor eltávolítanak egy fontos bejegyzést a Windows rendszer adatbázisából. A hiba kijavításához kérem, töltse le a következő fájlt: xp_opw_fix.zip
Letöltés után tömörítse ki a fájlt, majd indítsa el az Intézőből. Ekkor a Windows megkérdezi, hogy biztos felveszi-e az fájlt a rendszerleíró adatbázisba. Kérjük, itt válaszoljon igennel. A varázsló ezután már helyesen megjeleníti a JPG fájlokat is az indítás után.
4. Nem jelenik meg a FotoMarket a szolgáltatók listájában
Ebben az esetben két probléma is lehetséges.
Elképzelhető, hogy a Windows XP aktiválása után nem töltötte a Microsoft honlapjáról a szolgáltatást aktiváló fájlt, vagy letöltötte, de nem futtatta le.
Kérjük, kövesse figyelmesen végig a Windows XP előkészítése fejezetet súgó oldalunkon.
Ha minden lépést a leírtak szerint végrehajtott, elképzelhető, hogy nem JPG típusú képeket választott ki rendelésre. A FotoMarket csak akkor jelenik meg a szolgáltatók listájában, ha kizárólag JPG képeket választ ki az Intézőben.
5. Megadtam minden kép adatait, a képek feltöltése előtt mégis üresen jelenik meg az összesítő lista és nem tudok továbblépni.
A Vezérlőpulton megtalálható Internetbeállítások ikonra klikkelve ellenőrizze, hogy az Adatvédelem fülön megjelenő biztonsági szint csúszka milyen állásban van. Amennyiben Közepes-nél magasabb pozícióban van, előfordulhat, hogy a varázsló működése folyamán problémák merülnek fel.
Bizonyos tűzfal programok tartalomszűrő funkciói szintén gátolják a cookie-k (sütik) működését, így ez is lehet a probléma forrása.
6. A varázslóban nem jelennek meg a kijelölt képek előnézeti képei.
Akkor találkozhat ezzel a jelenséggel, ha telepítette számítógépére a Windows Internet Explorer 7.0 változatát. Ebben számos biztonsági korlátozást léptettek életbe, melynek hatására a Nyomatok rendelése az Interneten varázsló futtatásakor nem jelennek meg az előnézeti képek.
Ez nem befolyásolja a rendelés menetét, képei ettől függetlenül megfelelően lesznek feltöltve.
Bővebben erről a témáról a Microsoft Tudásbázisban olvashat (az oldal angol nyelvű):
http://support.microsoft.com/kb/929548
Kérjük, amennyiben információs oldalunkon nem talált minden kérdésére kielégítő választ, keresse technikai ügyfélszolgálatunkat.