Online áruház
Digitális fotókidolgozás
Windows Vista és XP
További szolgáltatások
Általános információk
Windows XP képrendelő varázsló - hibaelhárítás

Hibaelhárítás

1. Nem találom a "Nyomtatok rendelése az Interneten" funkciót

Javasoljuk, hogy képeit a Dokumentumok mappa Képek almappájában tárolja.
Ha mégis máshova mentette a fájlokat, előfordulhat, hogy nem jelenik meg a varázslót elindító hivatkozás az Intézőben a bal oldali menüpontok között.

Ebben az esetben klikkeljen a jobb egérgombbal a mappa egy szabad területére és válassza a Mappa testreszabása (Customize This Folder) menüpontot:

A megjelenő ablak felső részében mappa sablonok közül választhat, melyek befolyásolják az Intézőből elérhető műveleteket.

Itt válassza vagy a Képek (Pictures) vagy a Fotóalbum (Photo album) lehetőséget. Zárja be az ablakot az OK gombra klikkelve. Most már meg fog jelenni a Nyomatok rendelése az Interneten funkció, el tudja indítani a képrendelő varázslót.

2. Nem sikerült elindítani a varázslót, hibaüzenetet kapok a szolgáltatók listájának megjelenése előtt!

A varázsló megfelelő működéséhez az iexplore.exe és az explorer.exe folyamatoknak Internet hozzáférést kell biztosítani a 80-as TCP portra. Amennyiben számítógépén tűzfal program fut, kérjük, engedélyezze ezeket.

3. A varázslót el tudtam indítani, de egyetlen kép se jelenik meg benne

Egyes képnézegető programok törléskor eltávolítanak egy fontos bejegyzést a Windows rendszer adatbázisából. A hiba kijavításához kérem, töltse le a következő fájlt: xp_opw_fix.zip

Letöltés után tömörítse ki a fájlt, majd indítsa el az Intézőből. Ekkor a Windows megkérdezi, hogy biztos felveszi-e az fájlt a rendszerleíró adatbázisba. Kérjük, itt válaszoljon igennel. A varázsló ezután már helyesen megjeleníti a JPG fájlokat is az indítás után.

4. Nem jelenik meg a FotoMarket a szolgáltatók listájában

Ebben az esetben két probléma is lehetséges.

Elképzelhető, hogy a Windows XP aktiválása után nem töltötte a Microsoft honlapjáról a szolgáltatást aktiváló fájlt, vagy letöltötte, de nem futtatta le.

Kérjük, kövesse figyelmesen végig a Windows XP előkészítése fejezetet súgó oldalunkon.

Ha minden lépést a leírtak szerint végrehajtott, elképzelhető, hogy nem JPG típusú képeket választott ki rendelésre. A FotoMarket csak akkor jelenik meg a szolgáltatók listájában, ha kizárólag JPG képeket választ ki az Intézőben.

5. Megadtam minden kép adatait, a képek feltöltése előtt mégis üresen jelenik meg az összesítő lista és nem tudok továbblépni.

A Vezérlőpulton megtalálható Internetbeállítások ikonra klikkelve ellenőrizze, hogy az Adatvédelem fülön megjelenő biztonsági szint csúszka milyen állásban van. Amennyiben Közepes-nél magasabb pozícióban van, előfordulhat, hogy a varázsló működése folyamán problémák merülnek fel.

Bizonyos tűzfal programok tartalomszűrő funkciói szintén gátolják a cookie-k (sütik) működését, így ez is lehet a probléma forrása.

6. A varázslóban nem jelennek meg a kijelölt képek előnézeti képei.

Akkor találkozhat ezzel a jelenséggel, ha telepítette számítógépére a Windows Internet Explorer 7.0 változatát. Ebben számos biztonsági korlátozást léptettek életbe, melynek hatására a Nyomatok rendelése az Interneten varázsló futtatásakor nem jelennek meg az előnézeti képek.

Ez nem befolyásolja a rendelés menetét, képei ettől függetlenül megfelelően lesznek feltöltve.

Bővebben erről a témáról a Microsoft Tudásbázisban olvashat (az oldal angol nyelvű):

http://support.microsoft.com/kb/929548

 

Kérjük, amennyiben információs oldalunkon nem talált minden kérdésére kielégítő választ, keresse technikai ügyfélszolgálatunkat.

Főoldal | Regisztráció | Információ | Oldaltérkép | Újdonságok | Akciós piactér | Ügyfélszolgálat

Vásárlói visszajelzések | Termékértékelés


© FotoMarket - 2001-2017  Minden jog fenntartva!
Bejelentkezés
Megrendeléshez kérjük jelentkezzen be!
E-mail:
Jelszó:
Regisztráció
Még több újdonság »
Még több akciós termék »

Valid HTML 4.01 RSS 2.0
Valid CSS 2 iGoogle

Webáruház készítés