Hibaelhárítás
1. Nem jelenik meg a FotoMarket a szolgáltatók listájában.
Miután megbizonyosodott arról, hogy Internet kapcsolata megfelelően működik, ellenőrizze, számítógépe Területi beállításait.
Ehhez klikkeljen a Start gombra, majd a Vezérlőpult parancsra.
Válassza az Óra, nyelv és terület szakaszt és klikkejlen a fejlécére.
Klikkeljen a Területi és nyelvi beállítások szakaszban Az ország vagy terület módosítása menüpontra.
A megjelenő ablakban ellenőrizze, hogy a Jelenlegi tartózkodási hely listából Magyarország van kiválasztva. Ha nem, akkor módosítsa a tartózkodási helyet, így meg fog jelenni a FotoMarket a Windows Fotótár online fotókidolgozási szolgáltatók között.
2. Nem sikerült elindítani a varázslót, hibaüzenetet kapok a szolgáltatók listájának megjelenése előtt!
A varázsló megfelelő működéséhez az iexplore.exe és az explorer.exe folyamatoknak Internet hozzáférést kell biztosítani a 80-as TCP portra. Amennyiben számítógépén tűzfal program fut, kérjük, engedélyezze ezeket.
5. Megadtam minden kép adatait, a képek feltöltése előtt mégis üresen jelenik meg az összesítő lista és nem tudok továbblépni.
A Vezérlőpulton megtalálható Internetbeállítások ikonra klikkelve ellenőrizze, hogy az Adatvédelem fülön megjelenő biztonsági szint csúszka milyen állásban van. Amennyiben Közepes-nél magasabb pozícióban van, előfordulhat, hogy a varázsló működése folyamán problémák merülnek fel.
Bizonyos tűzfal programok tartalomszűrő funkciói szintén gátolják a cookie-k (sütik) működését, így ez is lehet a probléma forrása.
Kérjük, amennyiben információs oldalunkon nem talált minden kérdésére kielégítő választ, keresse technikai ügyfélszolgálatunkat.