Szállítási költségek
Budapest területén és országosan a szállítás 25.000 Ft feletti áru megrendelés esetén, illetve 15.000 Ft feletti fotókidolgozás, naptár, üdvözlőkártya, vászonkép, poszter, illetve fényképes ajándéktárgy rendelés: ingyenes!
A fenti értékhatárok alatti rendelés esetén:
- GLS futárszolgálattal: 2190 Ft
Szállítási határidők:
- Az árurendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon - de legkésőbb három munkanapon belül -
átadjuk a GLS futárszolgálatnak,
amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezünk. Ennek hiányában a várható
szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.
- Szolgáltatások vállalási határideje:
- fotókidolgozás: 2 munkanap
- naptár, üdvözlőkártya: 2 munkanap
- ajándéktárgy: 5 munkanap
- poszter, vászonkép: 5 munkanap
- A futárszolgálatnak történő átadásról értesítést küldünk.
Személyes átvétel:
- A termékek átvételéről minden esetben értesítést küldünk
- A Soroksári Auchanban lévő üzletünk 2022.10.02-től végleg bezárt.
|
Onlinefoto Központi labor |
Cím: |
1211. Budapest, Központi út 20. |
Mobil: |
06-20-388-7777 |
E-mail: |
ugyfelszolgalat@fotomarket.hu |
Nyitva: |
hétfő-péntek: 8:00-16:00 szombat-vasárnap: zárva |
GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén:
A rendeléseket a vállalási határidőben megjelölt napot követő munkanapon
átadjuk a GLS futárszolgálatnak.
A szállítás kizárólag munkanapokon 8-16 óra közötti intervallumban történik,
pontos időmegjelölés nélkül.
Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet
az alapszolgáltatás része.
A második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége
esetén a csomag a FotoMarkethez visszaszállításra kerül.
Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a GLS maximum 5 munkanapig tárolja
(kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig),
ennek lejárta után a csomagokat - külön jelzés nélkül - visszaszállítja a FotoMarkethez.
Átvétel megtagadása, vagy a FotoMarket korrekciós eljárás során adott utasítása alapján
a GLS nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a feladónak.
A csomag ellenértékét a futárnak kell átadni kézbesítéskor,
amennyiben azt korábban nem fizette ki internetes fizető rendszerünkön keresztül.
Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg,
kérjenek jegyzőkönyv felvételt és haladéktalanul értesítsék
ügyfélszolgálatunkat a történtekről.